onsdag 13 november 2013

Today.


Jag tycker om den här serveringsvagnen, tycker den är väldigt fin att använda som en hylla. Den finns bland annat på Input Interiör.

Idag packar och planerar jag det sista inför en rolig plåtning imorgon. Bland annat ska en gammal, sliten, tung och väldigt snygg hyvelbänk in i bilen och med till samma location där bilden ovan är tagen.
Ett möte med revisorn ska också hinnas med. Och lite pyssel på öppet hus på förskolan. En proppad onsdag helt enkelt.

I like this trolley very much. I think it's nice to use it as a place for nice stillife.
Styling by me and photo by Sara Landstedt.

3 kommentarer:

  1. jag älskar den här bilden, dess mycket vackert! Jag espcially älskar väggbehandling, kan du berätta hur du uppnått det? tack!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar.